Халықтың өмір сүру деңгейін жақсарту және өмір сүру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі әлеуметтік саясаттың оңтайлы моделі (инклюзивті білім беру мысалында)
Қаралымдар: 96 / PDF жүктеулері: 8
Кілт сөздер:
әлеуметтік саясат, өмір сүру деңгейі мен сапасы, тұрақты даму, инклюзивті білім беру, СЕН студенттері, жоғары білімді цифрландыру, білім сапасы.Аңдатпа
Бұл мақалада инклюзивті білім беруді мысал ретінде пайдалана отырып, өз халқының өмір сүру деңгейі мен сапасын арттыруға бағытталған Қазақстанның әлеуметтік саясаты қарастырылады.
Халықтың осал топтарына білім беру көптеген елдердегі әлеуметтік саясаттың негізгі элементі болып табылады. Бұл Қазақстан халқының жан-жақты өмір сүру деңгейін жақсартудың маңызды факторы болып табылады.
Мақалада әлеуметтік саясаттың халықтың осал топтары үшін білімге қол жетімділікке әсері және оның Қазақстандағы өмір сүру деңгейіне әсері туралы алдыңғы зерттеулер қарастырылған. Онда ХЕҰ-ның No 202 ұсыныстарына және қол жетімділік, бейімделу, қол жетімділік және гендерлік сезімталдық стандарттарына (AAAG) сәйкес адам құқықтарына негізделген барлығын әлеуметтік қорғауды қамтамасыз ететін инклюзивті әлеуметтік саясатқа көшу талқыланады.
Бұл мақалада инклюзивті білім берудегі теңдік пен кемсітпеушіліктің құқықтық принципін жан-жақты түсіну және жүзеге асыру Білім министрлігі мен Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігіне барлық ортадан шыққан ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді әлеуметтік қорғау бағдарламаларына инклюзивтілікті арттыруға көмектесуі мүмкін деп болжануда. Инклюзивті білім берудегі әлеуметтік бағдарламалар мен әлеуметтік қорғау саласындағы зерттеулерді талдау саясаткерлерге ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттер үшін кедергісіз орта құру мақсатына жетуге көмектесуі мүмкін.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
Funding data
-
Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan
Grant numbers AP14869561