Қазақстан Республикасы мен Түркия Республикасындағы ақыл-ой кемістігі бар балаларға арналған арнайы мектепке дейінгі білім беру жүйесіне әлеуметтанулық талдау


Қаралымдар: 0 / PDF жүктеулері: 1

Авторлар

Кілт сөздер:

инклюзивті білім беру, өмір сүру деңгейі, білім сапасы, жеке білім беру жоспарлары, білім беру ортасына қанағаттану, өмір сүру деңгейі, білім сапасы, бейімделу.

Аңдатпа

Ғылыми мақалада Қазақстан мен Түркия Республикасы жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім беру мен мектепке дейінгі білім берудің өзекті мәселелері қарастырылған. Мектепке дейінгі білім-бұл міндетті (бастауыш) білім басталғанға дейін, негізінен мектепке келгенге дейін 8 айдан асқан балаларға білім беру. Мектепке дейінгі білім берудің мақсаты - балалардың физикалық және интеллектуалды дамуына, сөйлеу дағдыларын дамытуға және бастауыш мектепке дұрыс дайындалуға көмектесу. Екінші жағынан, мектепалды даярлық сыныптарындағы білім міндетті білім берудің бірінші кезеңі болып табылады. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында білім берудің басты мақсаты-барлық оқушылар үшін негізгі сауаттылық пен математикалық дағдыларға қол жеткізу. Ақыл-есі кем балаларға білім беру арнайы білім беру жүйесінің болуын талап етеді. Олардың шектеулі қабілеттерін ескере отырып, ақыл-есі кем балаларға күнтізбесі мен ақыл-ой жасына сәйкес бейімделген жүйе қажет. Мұндай жүйе зияткерлік мүмкіндіктері шектеулі балалардың қажеттіліктері мен олардың мүдделерін ескере отырып жасалған білім беру қызметін анықтауда көптеген ерекшеліктердің қажеттілігін білдіреді. Қазақстанда мектепке дейінгі білім беретін бірнеше мемлекеттік арнайы мектептер бар. Автор Қазақстан мен Түркия елінің зияткерлік мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған арнайы білім берудің ұйымдастырылған жүйесіне, олардың әрқайсысында арнайы дайындалған бағдарламалар және арнайы ұйымдастырушылық құрылымдарына жүргізілген әлеуметтанулық зерттеулер нәтижесімен қосалқы талдау, кабинеттік ізденіс әдістері негізінде бөліседі.

Жүктеулер

Жарияланды

26.07.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Мақұлбек, А. ., Наурызбекова, А. ., Нұрқатов, Е. ., & Тюфекчиоглу, Х. . (2024). Қазақстан Республикасы мен Түркия Республикасындағы ақыл-ой кемістігі бар балаларға арналған арнайы мектепке дейінгі білім беру жүйесіне әлеуметтанулық талдау. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 147(2), 727–740. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/848