Университетте үштілді білім берудің психологиялық-педагогикалық шарттары


Қаралымдар: 34 / PDF жүктеулері: 25

Авторлар

  • С.Д. Полатова «Мирас» университетті, Шымкент, Қазақстан

Аңдатпа

Бұл ғылыми мақала ЖОО-да үштілді білім берудің психологиялық-педагогикалық жағдайын анықтау мен құруды теориялық тұрғыдан зерттеуге арналған. Қазақстанда үш тілде (қазақ, орыс және ағылшын) оқытумен сипатталатын үштілді білім беру студенттердің тілдік құзыреттілігін, когнитивтік икемділігін және мәдениетаралық құзыреттілігін дамыту әлеуетіне байланысты ерекше назар аударды. Бұл зерттеудің теориялық негізі университет жағдайында үштілді білім беруді табысты жүзеге асыру үшін қажетті психологиялық-педагогикалық жағдайларды зерттеуге арналған. Бүкіл әлемде бар зерттеулерді, білім беру теорияларын және психологиялық принциптерді зерделей отырып, бұл зерттеу үш тілде білім беру бағдарламаларының тиімділігіне әсер ететін күрделі жағдайларды нақтылауға бағытталған, атап айтқанда:

  1. Тілдік коммуникативті орта құру, көптілді ортаға бейімдеу, мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту, оқушыларға психологиялық қолдау көрсету арқылы оқушылардың үш тілді оқытуға тұрақты ішкі мотивациясын қалыптастыру;
  2. Оқытудың арнайы әдістері мен технологияларын әзірлеу және қолдану, үштілді оқу материалдарын жасау, тілдерді практикалық қолдану үшін контекстік ортаны қамтамасыз ету, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.

Зерттеу отандық және шетелдік педагогика бойынша аналитикалық және ғылыми әдеби дереккөздер негізінде жүргізілді. Алынған нәтижелер ЖОО-да табысты үштілді білім беру үшін тиімді психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасаудың маңыздылығы туралы қорытынды жасауға, сондай-ақ тиімді әдістер мен тәсілдерді анықтауға мүмкіндік береді.

Жүктеулер

Жарияланды

10.12.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Полатова S. (2024). Университетте үштілді білім берудің психологиялық-педагогикалық шарттары. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 149(4), 32–48. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/868

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика