Жазуы бұзылған оқушыларды оқытудың түзету бағыты
Қаралымдар: 31 / PDF жүктеулері: 42
Аңдатпа
Арнайы білім беру жүйесінің маңызды міндеті – мүмкіндігі шектеулі баланы қоғамға қосу, сонымен қатар, оны түзету арқылы қоғамдағы мүмкіндігінше тәуелсіз және тәуелсіз өмірге дайындау. Түзету, ең алдымен, білім беру процесінде немесе әртүрлі қызмет түрлерінде тиісті өмірлік қасиеттерді қалыптастыру арқылы психофизикалық кемшіліктерді жеңу тәсілі. Түзету жұмыстарының тиімділігі жас ерекшеліктерін, жынысын, өмір сүру жағдайларын, тәуелділікті, дифференциацияны ескере отырып, стандарт пен айырмашылықтарды салыстыруда анықталады. Жұмыс психологиялық-педагогикалық жағдайлар мен әлеуметтік-педагогикалық факторлардың күрделілігін ескере отырып, түзету-педагогикалық қызмет алгоритмі бойынша жүргізіледі. Дисграфия мәселесі әртүрлі аспектілерде жан-жақты зерттеуге қарамастан, қазіргі логопедиядағы ең өзекті мәселелердің бірі болып табылады. Бұл, өз кезегінде жазу бұзылыстары бар оқушылар санының көбеюіне және симптоматологияның күрделенуіне, сондай-ақ жазу процесінің психофизиологиялық құрылымына байланысты оқушыларда сөйлеу патологиясының таралуына байланысты. Сөйлеу және жазу қабілеті бұзылған оқушылар тез шаршайды және кез-келген іс-әрекетке қанық болады. Мұғалімнің міндеті – оқушылардың қабылдауын алдыңғы білімдерімен байланыстыру және оларды жалпы ойлау процесіне қосу. Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқытудың негізгі буыны сабақтың әр кезеңінде қорытынды жасау болып табылады, бұл алдыңғы білімді кейінгі біліммен байланыстыру қажеттілігінен туындайды. Материалды беру тапсырмаларды орындау бойынша қадамдық нұсқауларды ескеруі керек.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.