Білім беруді профильдеу жағдайында педагогикалық сыныппен жұмыс істеу ерекшелігі


Қаралымдар: 30 / PDF жүктеулері: 42

Авторлар

  • Н.М. Стукаленко «Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті» КеАҚ, Көкшетау,Қазақстан
  • Д.В. Лепешев «Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті» КеАҚ, Көкшетау,Қазақстан https://orcid.org/0000-0002-9899-2831
  • Л. Навий «Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті» КеАҚ, Көкшетау,Қазақстан
  • Д.А. Доскенова «Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті» КеАҚ, Көкшетау,Қазақстан

Аңдатпа

Мақалада қазіргі заманғы бейіндік оқыту талаптарын ескере отырып, білім беруді профильдеу жағдайында педагогикалық сыныппен жұмысты ұйымдастырудың өзекті мәселесі қарастырылады. Болашақ мамандық туралы шешім қабылдауға, қорытынды емтихандар үшін қажетті оқу пәндерін және болашақ кәсіби дайындық үшін оқу орнын таңдауға тура келетін жоғары сынып оқушыларын кәсіби таңдауда психологиялық-педагогикалық көмек зерттелді. Жасөспірімдердің кәсіби өзін-өзі анықтау жолындағы негізгі кедергілердің бірі-барлық мамандықтарды білмеу. Осы мақаланың аясында осы мәселенің шешімі сипатталған.

Мақалада оқытуды профильдеудің маңызды сипаттамасы ашылады, қазіргі ғылыми психологиялық-педагогикалық әдебиеттер негізінде кәсіби өзін-өзі анықтауға талдау жасалады. Жүргізілген зерттеу аясында кәсіби өзін-өзі анықтау жеке тұлғаның кәсіби қызметке деген көзқарасын қалыптастыру процесі және оны жеке және әлеуметтік-кәсіби қажеттіліктерді үйлестіру арқылы жүзеге асыру тәсілі ретінде түсіндіріледі.

Бұл мақалада Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетінің педагогика және психология кафедрасы үш жыл бойы жүзеге асырған "педагогикалық сынып" эксперименттік жобасының нәтижелерін талдау ұсынылған. Авторлар жеке ерекшеліктерді, мәдени және аймақтық контексттерді, сондай-ақ кәсіби дайындыққа қойылатын заманауи талаптарды ескере отырып, кәсіби бағдарлауға жүйелі және кешенді көзқарастың қажеттілігін атап көрсетеді. "Педагогикалық сынып" эксперименттік жобасын іске асыру жөніндегі жұмысты талдау жаңа тәсілдерді, әдістерді, ұйымдастыру нысандары мен әдістерін қолдану негізінде оқушылардың педагогикалық бейінін одан әрі дамыту қажет деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді.

Автор өмірбаяны

Л. Навий, «Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті» КеАҚ, Көкшетау,Қазақстан

педагогика ғылымдарының кандидаты, педагогика және психология кафедрасының профессоры, Ш. Уалиханов атындағы Көкшетау университеті КеАҚ

Жүктеулер

Жарияланды

10.12.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Стукаленко N., Лепешев D., Навий L., & Доскенова D. (2024). Білім беруді профильдеу жағдайында педагогикалық сыныппен жұмыс істеу ерекшелігі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 149(4), 60–75. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/970

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика