Білім беруді профильдеу жағдайында педагогикалық сыныппен жұмыс істеу ерекшелігі
Қаралымдар: 30 / PDF жүктеулері: 42
Аңдатпа
Мақалада қазіргі заманғы бейіндік оқыту талаптарын ескере отырып, білім беруді профильдеу жағдайында педагогикалық сыныппен жұмысты ұйымдастырудың өзекті мәселесі қарастырылады. Болашақ мамандық туралы шешім қабылдауға, қорытынды емтихандар үшін қажетті оқу пәндерін және болашақ кәсіби дайындық үшін оқу орнын таңдауға тура келетін жоғары сынып оқушыларын кәсіби таңдауда психологиялық-педагогикалық көмек зерттелді. Жасөспірімдердің кәсіби өзін-өзі анықтау жолындағы негізгі кедергілердің бірі-барлық мамандықтарды білмеу. Осы мақаланың аясында осы мәселенің шешімі сипатталған.
Мақалада оқытуды профильдеудің маңызды сипаттамасы ашылады, қазіргі ғылыми психологиялық-педагогикалық әдебиеттер негізінде кәсіби өзін-өзі анықтауға талдау жасалады. Жүргізілген зерттеу аясында кәсіби өзін-өзі анықтау жеке тұлғаның кәсіби қызметке деген көзқарасын қалыптастыру процесі және оны жеке және әлеуметтік-кәсіби қажеттіліктерді үйлестіру арқылы жүзеге асыру тәсілі ретінде түсіндіріледі.
Бұл мақалада Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетінің педагогика және психология кафедрасы үш жыл бойы жүзеге асырған "педагогикалық сынып" эксперименттік жобасының нәтижелерін талдау ұсынылған. Авторлар жеке ерекшеліктерді, мәдени және аймақтық контексттерді, сондай-ақ кәсіби дайындыққа қойылатын заманауи талаптарды ескере отырып, кәсіби бағдарлауға жүйелі және кешенді көзқарастың қажеттілігін атап көрсетеді. "Педагогикалық сынып" эксперименттік жобасын іске асыру жөніндегі жұмысты талдау жаңа тәсілдерді, әдістерді, ұйымдастыру нысандары мен әдістерін қолдану негізінде оқушылардың педагогикалық бейінін одан әрі дамыту қажет деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.