Эмоционалды интеллекттің педагогтің эмоционалды әлсіреуінің алдын алу стратегиясы ретінде қолданылуы
Қаралымдар: 46 / PDF жүктеулері: 28
Аңдатпа
Эмоционалды интеллект (ЭИ) – бұл адамдарға өз эмоцияларын, сондай-ақ басқа адамдардың эмоцияларын тануға және түсінуге мүмкіндік беретін әлеуметтік интеллект түрі. Эмоционалды интеллект – бұл өз эмоцияларын ойлар мен мінез-құлықтарды басқару үшін пайдалану қабілеті және адамдарға стрессті жеңуге және эмоционалды жанудың алдын алуға көмектесетін құнды жеке қасиет болып саналады. Эмоционалды жану – бұл эмоционалды сарқылумен, деперсонализациямен және өзін-өзі бағалаудың төмендігімен сипатталатын психологиялық жағдай. Бұл синдром жеке адамдарға да, ұйымдарға да, әсіресе оқытушы сияқты сұранысқа ие мамандықтарға зиянды әсер етуі мүмкін. Педагогтер өз жұмыстарында үлкен көлемді топтармен, өзгермелі оқу бағдарламалары, әртүрлі білім алушылар контингенті және шектеулі ресурстар сияқты көптеген қиындықтар мен талаптарға тап болады. Бұл мәселелер педагогтердің мотивациясына, өнімділігіне және жалпы әл-ауқатына теріс әсер етуі мүмкін. Сондықтан педагогтер өздерінің эмоциялары мен стресстерін тиімді басқара алатындай етіп ЭИ дағдыларын дамытып, жетілдіруі керек. Бұл мақаланың мақсаты - педагогтердің ЭИ және эмоционалды жану мәселелері бойынша бар әдебиеттерге шолу жасау, сондай-ақ білім беру ұйымдарында ЭИ жақсарту стратегияларын ұсыну. Мақалада ЭИ тұжырымдамасы, ЭИ мен эмоционалды жану арасындағы байланыс, осы салада зерттеу жүргізудің әдіснамалық принциптері, сондай-ақ педагогтердің ЭИ-ін жақсарту және жану деңгейін азайту бойынша ұсыныстар мен ұсыныстар қарастырылады.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.