Эмоционалды интеллекттің педагогтің эмоционалды әлсіреуінің алдын алу стратегиясы ретінде қолданылуы


Қаралымдар: 46 / PDF жүктеулері: 28

Авторлар

  • А. Шарипова Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті, Ақтау, Қазақстан https://orcid.org/0009-0000-1348-1112
  • А. Егенисова Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті, Ақтау, Қазахстан https://orcid.org/0000-0002-1568-7912
  • A. Баяр Амасья университеті, Амасья, Түркия https://orcid.org/0000-0002-8693-9523
  • А. Серикбаева Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті, Ақтау, Қазақстан https://orcid.org/0000-0003-0041-963X

Аңдатпа

Эмоционалды интеллект (ЭИ) – бұл адамдарға өз эмоцияларын, сондай-ақ басқа адамдардың эмоцияларын тануға және түсінуге мүмкіндік беретін әлеуметтік интеллект түрі. Эмоционалды интеллект – бұл өз эмоцияларын ойлар мен мінез-құлықтарды басқару үшін пайдалану қабілеті және адамдарға стрессті жеңуге және эмоционалды жанудың алдын алуға көмектесетін құнды жеке қасиет болып саналады. Эмоционалды жану – бұл эмоционалды сарқылумен, деперсонализациямен және өзін-өзі бағалаудың төмендігімен сипатталатын психологиялық жағдай. Бұл синдром жеке адамдарға да, ұйымдарға да, әсіресе оқытушы сияқты сұранысқа ие мамандықтарға зиянды әсер етуі мүмкін. Педагогтер өз жұмыстарында үлкен көлемді топтармен, өзгермелі оқу бағдарламалары, әртүрлі білім алушылар контингенті және шектеулі ресурстар сияқты көптеген қиындықтар мен талаптарға тап болады. Бұл мәселелер педагогтердің мотивациясына, өнімділігіне және жалпы әл-ауқатына теріс әсер етуі мүмкін. Сондықтан педагогтер өздерінің эмоциялары мен стресстерін тиімді басқара алатындай етіп ЭИ дағдыларын дамытып, жетілдіруі керек. Бұл мақаланың мақсаты - педагогтердің ЭИ және эмоционалды жану мәселелері бойынша бар әдебиеттерге шолу жасау, сондай-ақ білім беру ұйымдарында ЭИ жақсарту стратегияларын ұсыну. Мақалада ЭИ тұжырымдамасы, ЭИ мен эмоционалды жану арасындағы байланыс, осы салада зерттеу жүргізудің әдіснамалық принциптері, сондай-ақ педагогтердің ЭИ-ін жақсарту және жану деңгейін азайту бойынша ұсыныстар мен ұсыныстар қарастырылады.

Жүктеулер

Жарияланды

10.12.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Шарипова A., Егенисова A., Баяр A., & Серикбаева A. (2024). Эмоционалды интеллекттің педагогтің эмоционалды әлсіреуінің алдын алу стратегиясы ретінде қолданылуы. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 149(4), 341–352. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/973

Журналдың саны

Бөлім

Психология