Бастауыш сынып оқушыларының цифрлық мәдениеті мен құзыреттілігін бағалаудағы бастауыш сынып мұғалімінің рөлі


Қаралымдар: 145 / PDF жүктеулері: 83

Авторлар

  • Г.У. Койшыгулова Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
  • К.Ж. Туребаева Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
  • М.Ж. Махамбетов Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
  • А.Н. Баймагамбетова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Кілт сөздер:

бастауыш сынып оқушысы, ақпараттық мәдениет, цифрлық мәдениет, сауалнама, интернет-пайдаланушылардың түрлері

Аңдатпа

Ұсынылған мақалада бастауыш сынып оқушыларының цифрлық мәдениеті мен құзыреттілігін бағалау мәселелері көрсетілген. Негізгі мақсаты бастауыш сынып оқушыларының интернет кеңістігін пайдалану мүмкіндіктерін анықтау болды. Тәжірибе Ақтөбе қаласының коммуналдық мемлекеттік мекемесі № 19 орта мектебінің бастауыш сынып оқушыларына Г.У. Солдатова және авторлар ұжымының «Жасөспірімдер мен ата-аналардың цифрлық құзыреттілігі. Бүкілресейлік зерттеудің нәтижелері» әдістемесі бойынша сауалнама жүргізілді. Отандық және шетелдік авторлардың «цифрлық мәдениет» ұғымына салыстырмалы талдау жасалынып, сонымен қатар мұғалімдер мен бастауыш сынып оқушыларының цифрлық және ақпараттық мәдениетін қалыптастыру мәселелеріне арналған ғылыми дереккөздер сарапталды.

Жүктеулер

Жарияланды

10.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Койшыгулова G., Туребаева K., Махамбетов M., & Баймагамбетова A. (2023). Бастауыш сынып оқушыларының цифрлық мәдениеті мен құзыреттілігін бағалаудағы бастауыш сынып мұғалімінің рөлі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 141(4), 155–162. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/187

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика