Фальсеоинтеракцияның жасөспірімдерге әлеуметтік әсері: әлеуметтанулық талдау


Қаралымдар: 82 / PDF жүктеулері: 91

Авторлар

  • Э. Төлеген әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • Т.А. Морозова әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • Т.С. Мартыненко М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу ұлттық университеті

Кілт сөздер:

фальсеоинтеракция, әлеуметтік әсер, жасөспірімдер, әлеуметтанулық талдау, өтірік, мінез-құлық, қарым-қатынас

Аңдатпа

Мәселені белгілеу: социологиялық талдау бойынша зерттеулер жүргізу және фальсеоинтеракцияның жасөспірімдерге әлеуметтік әсерін анықтау. Зерттеудің негізгі мақсаты-фальсеоинтеракцияның жасөспірімдерге тигізетін рөлі мен әлеуметтік әсерін анықтау. Мақалада автор фальсеоинтеракцияның әсері саласындағы негізгі ғылыми еңбектерді қарастырып, талдады. Сондай-ақ, автор фальсеоинтеракцияның жасөспірімдерге әлеуметтік әсерін анықтау мақсатында жасөспірімдер арасында әлеуметтік сауалнама жүргізіп, респонденттердің алған жауаптарын талдады. Жасөспірімдер арасындағы фальсеоинтеракцияның әсеріне социологиялық талдау жүргізу кезінде шындыққа негізделген қатынастар мен өтірікке негізделген қатынастардың құндылығы туралы сұрақтың маңыздылығына баса назар аударылды. Айта кету керек, жасөспірімдердегі фальсеологиялық өзара іс – қимыл-бұл жасөспірімдердің әлеуметтік өзара әрекеттесуінің бір түрі, оның мазмұны коммуникацияның екі жағы да түсінетін өтірік болып табылады және бұл әрқашан әлеуметтік әрекет ретінде фальсеоинтеракция болып табылады.

Бұл мақаланың негізгі мақсаты-жасөспірімдердегі жалған өзара әрекеттесу арқылы шындық пен жалғандықтың өзара байланысын суреттеу және соңғы жылдары жарияланған нақты зерттеулер мен ғылыми мақалалар негізінде осы тақырыптың өзектілігін анықтау.

Эмпирикалық зерттеулерге сүйене отырып, Дж. Дьюи, Дж. Г. Мид, ч. Пирс, Ф.Скиннер, Ю. Хабермас, М. в. Каширина және басқалар. Соңғы жылдары ақпарат алмасудағы тікелей сөйлеу және қарым-қатынас проблемаларынан басқа, жалған ақпаратқа әлеуметтік зерттеулер жүргізілді, олардың нәтижелері ғылыми мақалаларда жарияланды. Осы теорияға сүйене отырып, жалған ақпарат жалған екендігі белгілі болса да, жалған ақпарат берілетін және қабылданатын адамдар арасындағы қарым-қатынастағы өзара түсіністік процесі деп түсінуге болады.

Жүктеулер

Жарияланды

10.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Төлеген, Э., Морозова, Т., & Мартыненко, Т. (2023). Фальсеоинтеракцияның жасөспірімдерге әлеуметтік әсері: әлеуметтанулық талдау. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 141(4), 319–329. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/204

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика