Қазақстандық әйелдердің гендерлік өзін-өзі тану құрылымындағы отбасының гендерлік рөлдік модельдеріне қатынасын зерттеу


Қаралымдар: 76 / PDF жүктеулері: 61

Авторлар

  • С.Е. Дуанаева КазНУ им ал-Фараби
  • А.О. Шоманбаева
  • Б.Ш. Байжуманова
  • А.М. Үсенова
  • Д.Б. Ешенкулова

Кілт сөздер:

отбасының гендерлік рөлдік модельдері, этнопсихологиялық детерминация, гендерлік сәйкестілік, қазақстандық әйелдер, отбасының дәстүрлі және тең құқылы нысандары.

Аңдатпа

Зерттеу қазақстандық әйелдердің гендерлік өзін-өзі тануының этнопсихологиялық
аспектілерін зерттеу нәтижелерін ұсынды. Бұл құбылыс когнитивті, эмоционалды және мінезқұлық сияқты 3 компоненттен тұратын тұтас психологиялық білім ретінде көрсетілген. Біз
когнитивті компонентті әйелдердің гендерлік сәйкестігі мен жалпы стереотиптердің мазмұны
арқылы зерттедік. Эмоционалды компонент сәйкестікке деген көзқарас сияқты психологиялық
айнымалыны зерттеу арқылы ашылады. Біз гендерлік өзін-өзі танудың мінез-құлық құрамдас
бөлігін Отбасындағы гендерлік рөлдерге қатынас түрлерінің айнымалысы, сондай-ақ гендерлік
толеранттылық пен төзімсіздік арақатынасы және қазақстандық әйелдерде гендерлік өзін-өзі
танудың қалыптасу деңгейі арқылы анықтадық.
Біз әйелдердің гендерлік өзін-өзі тану құрылымын этнопсихологиялық анықтау туралы
гипотезаны қалыптастырдық.
Зерттеу барысында полиэтникалық ортадағы респонденттердің екі үлгісі анықталды - қазақ
әйелдері және басқа этникалық топтардың өкілдері. Бұл мақалада гендерлік қатынастар белгілі бір
отбасылық гендерлік рөлдік модельге қол жетімділік ретінде мәдени ерекшеліктердің, атап айтқанда
этникалық мәдениеттің әсерінен зерттеледі. Қондырғылар Ю. әзірлеген отбасылық рөлдерді бөлуге
қатысты тест арқылы зерттелді.Е. Алешина, Л. Я. Гозман және Е. М. Дубовская.

Жүктеулер

Жарияланды

25.12.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Дуанаева S., Шоманбаева, А., Байжуманова B., Үсенова, А., & Ешенкулова D. (2023). Қазақстандық әйелдердің гендерлік өзін-өзі тану құрылымындағы отбасының гендерлік рөлдік модельдеріне қатынасын зерттеу. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 145(4), 273–281. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/520

Журналдың саны

Бөлім

Психология