Жаңа Қазақстан жағдайында бала тұлғасының әлеуетін дамыту және білім беруді жаңғырту
Қаралымдар: 125 / PDF жүктеулері: 180
Кілт сөздер:
мектепке дейінгі тәрбие, баланың жеке басының әлеуеті, мектепке дейінгі білім беруді жаңғырту, Жаңа Қазақстан, интеллектуалдық қабілеті, коммуникациялық потенциал, білім беру технологиялары.Аңдатпа
Бұл мақалада Жаңа Қазақстан жағдайында баланың жеке басының әлеуетін және білім алуын дамытуға бағытталған мектепке дейінгі білім беруді жаңғыртудың ерекшеліктері қарастырылады. Теориялық зерттеулер барысында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ағымдағы жаңғыртудың құқықтық және әдістемелік стандарттары белгіленді. Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды жаңғырту моделінің ерекшеліктері ашылды, оның мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың (дені сау, дербес, көпшіл, ізденімпаз, сыни тұрғыдан ойлауын) жетілдіру. Мектеп жасына дейінгі баланың тұлғалық дамуының негізгі құрамдас бөліктері: балада бар ақпараттың көлемі мен сапасын көрсететін интеллектуалдық потенциал; басқа адамдармен сәтті қарым-қатынасты қамтитын коммуникациялық әлеует; өнімді шығармашылық іс-әрекет дағдыларымен дағдыларымен сипатталатын шығармашылық потенциал; эмоционалды-ерікті потенциал сезімдер мен ерікті қасиеттер жүйесі; нде жатыр; тұлғаның мақсатты және құндылық жүйесін көрсететін мотивациялық және құндылық потенциалы. Олардың барлығы өзара байланысты және тұлға құрылымын дамытудың біртұтас кешенін құрайды. Зерттеу көрсеткендей, ата-аналарды белсенді іс-шараларға тарту осы салалардың барлығында балалардың дамуын айтарлықтай жақсартады. Бұл нәтижелер балалардың әлеуетін одан әрі дамыту үшін мектепке дейінгі мекемелерге заманауи білім беру технологияларын енгізуді қолдайды.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.