Студенттердің креативтілігін коучинг технологиясын қолдану арқылы дамыту
Қаралымдар: 21 / PDF жүктеулері: 14
Кілт сөздер:
креативтілік, студенттер, студенттердің креативтілігі, шығармашылық, коуч, коуч технологиясы, жоғары білім.Аңдатпа
Мақалада қазіргі креативтілікті зерттеулердегі өзекті мәселелердің бірі креативтілікті үйретуге бола ма деген сұраққа байланысты студенттерге креативтілікті коуч технологиясын қолдану арқылы қалыптастыру туралы жазылған. Бұл тұрғыда мақсат жоғары білім беру жүйесінде студенттерді коуч технологиясын қолдану арқылы олардың бойына креативтілікті қалыптастырудың мәселелері бойынша зерттеулер жүргізіліп, оны талдап, нәтижелері болды. Зерттеу М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университетінің базасында жүргізілді. Алынған нәтижелердің практикалық мәні жоғары оқу орындарында студенттерге коуч технологиясын қолдану арқылы креативтілікті қалыптастыру мәселелеріне жеткілікті көңіл бөле берілмейтіндігін, аталған коуч технологиясын қолдану оң нәтиже беретінін дәлелдей түседі. Әдіснамалық талдаулар және жүргізілген эмпирикалық зерттеулер негізінде авторлар қазіргі ғалымдар-педагогтар мен студенттердің креативтілікті бағалауындағы сәйкессіздіктерді де анықтады. Осы жағдай білім алушылардың креативтілігін орнықтыру көп компонентті моделін құрастыру маңыздылығын ашады және оның үздіксіз жаңартылып тұруын талап етеді. Осы зерттеудің нәтижесінде білім ұстаздардың коуч технологиясын қолдану маңыздылығы және білім алушылардың креативтілігін тудыру мен оны дамытуға үлкен мән беру маңыздылығы анықталды. Себебі зерттеу тікелей креативтілікке әсер ететін индивидуалды факторларға бағытталды.
Мақаланың құндылығы болып табылатын коучинг - бұл жеке кеңес беру мен топтық тренинг әдісі, коучинг барысында білім беруші студенттерге нақты, белгілі өмірлік немесе кәсіби мақсатқа толық назар аударып және сол мақсаттарға қол жеткізу жолдарын анықтап көрсететіндігінде. Жоғары зерттеу әлеуетіне ие бұл әдістеменің практикалық мәні ұсынылды және осы әдістемені кәсіптік білім беру бағдарламасында қолдануға тұрады.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.