Білім берудегі IoT концепциясын пайдалану және оқыту моделі


Қаралымдар: 92 / PDF жүктеулері: 83

Авторлар

  • Ш.С. Туткышбаева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А.Б. Закирова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Кілт сөздер:

Интернет заты (IoT), білім беру, тұжырымдама, платформа, RFID, оқыту моделі

Аңдатпа

Интернет заты – бұл бір-бірімен, сонымен қатар қоршаған ортаның бір бөлігі болып табылатын, деректерді жинайтын және бір-бірімен алмасатын, интеллектуалды нысандар мен құрылғылардан тұратын үлкен желі. Қазіргі уақытта Интернет заты өте қарқынды дамып, адамдардың өмірін жан-жақты жақсартуда. Мысалы: ақылды қалашықтар, денсаулық сақтау, үйді автоматтандыру, қауіпсіздік және білім беру. Қазіргі уақытта білім беру саласында интернет затының пайда болуымен оқыту мен білім беру моделі көп өзгергенін көріп отырмыз. Мақалада біз білім беруде IoT-тың тәжірибе арқылы оқытатын функциясын қарастырамыз, атап айтқанда студенттердің оқуын жақсартуын. Сондай-ақ біз Интернет затының аспектілері білім берудің ақылды тұжырымдасы мен моделін жасауға қалай көмектесетініне назар аудардық.

Жүктеулер

Жарияланды

10.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Туткышбаева S., & Закирова A. (2023). Білім берудегі IoT концепциясын пайдалану және оқыту моделі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 141(4), 330–336. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/205

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика