Болашақ педагогтің зияткерлік еңбек мәдениетін қалыптастырудағы технологияларын жобалау
Қаралымдар: 145 / PDF жүктеулері: 48
Кілт сөздер:
зияткерлік, психологиялық-педагогикалық жағдайлар, зерттеу деңгейлері, технологияны жобалау.Аңдатпа
Зерттелетін мәселенің өзектілігі құқықтық қоғамдағы заңнамалық базаны реттеу қажеттілігімен байланысты, өйткені өркениеттіұжымда, қоғамда, кез-келген жұмыста, парадигма күрделілікке негіздеу, тұлғаныңдамуы мәдени жолын қадағалау, зияткерлік еңбек мәдениетін компоненттік қалыптастыру,өзіндікқұндылық-семантикалық көзқарастарды анықтайды, дизайн негізін зерттеу қолданылды-бұл жолдар мен тәсілдердің сыртқы және ішкі байланыстарын ескере отырып,белгілі бір психологиялық-педагогикалық жағдайларда жүзеге асырылуын, антропологиялық парадигмаға сәйкес жас және кәсіби кезеңділіктік және зияткерлік еңбек мәдениетінің деңгейін ескеріп,дайындық деңгейі мен кәсіби-тұлғалық даму дәрежесі туралы мәліметтердің анықтығын, реттілігін, жеткіліктілігін, толықтығын, тұтастығы мен объективтілігін қамтамасыз етіпоның механизмі рефлексивті стратегия мен трансформациялық іс-әрекетті құру тактикасына, шынайы адам өмірініңқалыптасуына негізделіп,зияткерлік еңбек мәдениетін нақты ғылыми деңгейде қалыптастырудыңтұжырымдамалық ережелері акмеологиялық,мәдени, құзыреттілік, контекстік, технологиялық аналитикалық, ақпараттық және квалиметриялық тәсілдерге негіздеп,жан-жақты, үйлесімді дамыған тұлғаны дамытуғажәне жаңасын ғылыми зерттеу қажеттілігінқанағаттандыру үшін,алынған білім ғылыми-зерттеу жұмысында қолданады, бұл зияткерлік еңбек мәдениетін иеленудің өлшемдері мен көрсеткіштерін анықтауға және нақтылауға, жұмыста іс-әрекетте адам жеке дамудың тұрақтылығын қамтамасыз етуі керек.