Мотивация - жас педагогтарды инновациялық қызметке тартудың құралы


Қаралымдар: 53 / PDF жүктеулері: 50

Авторлар

Кілт сөздер:

инновациялық қызмет, мотивация, жас маман, оқытушы, сұхбат, қолдау, ұжымдағы атмосфера, кәсіби марапаттар, білім беру процесі, инновациялық технологиялар

Аңдатпа

Заманауи білім беру оқыту сапасын жақсарту үшін үнемі инновацияларды енгізуді талап етеді. Алайда, жас оқытушылар өздерінің педагогикалық тәжірибесінде инновациялық тәсілдерді қабылдау мен енгізуде қиындықтарға тап болуы мүмкін. Мақала жас оқытушыларды инновациялық қызметке белсенді қатысуға ынталандыратын мотивациялық факторларды зерттеуге бағытталған. Зерттеу дизайны бойынша эксперимент екі кезеңнен тұрды – негізгі мотивациялық факторларды анықтау мақсатында сауалнама жүргізу және қатысушылардың пікірлері мен тәжірибелерін тереңірек түсіну. Негізгі мотивациялық факторлар педагогикалық қоғамдастықтағы материалдық көтермелеу мен коммуникация, әріптестер мен басшылықтың мойындауы мен қолдауы, сондай-ақ ұжымдағы қолайлы атмосфера болып табылатыны анықталды. Қатысушылар инновацияларды енгізуге деген ішкі ұмтылыспен және кәсіби марапаттармен ең аз ынталандырылады. Сонымен қатар респонденттер өз қызметінде аралас оқыту әдістеріне, ал VR және AR технологияларын қолдана отырып интерактивті оқытуға басымдық береді. Осылайша, білім беру процесіне жаңа технологияларды енгізуге деген ынтаны ояту арқылы ішкі мотивацияны дамыту ұсынылды.

Жүктеулер

Жарияланды

29.03.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Кусаинова R., Касымбекова N., & Калиева A. (2024). Мотивация - жас педагогтарды инновациялық қызметке тартудың құралы. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 146(1), 171–186. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/525

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика