Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін дайындауға арналған оқу бағдарламасына виртуалды және толықтырылған шындық технологиясын енгізу
Қаралымдар: 102 / PDF жүктеулері: 10
Кілт сөздер:
ақпараттық құзыреттілік, виртуалды және толықтырылған шындық, VR және AR интеграциясы.Аңдатпа
Қазіргі уақытта технология қарқынды дамып, өмірдің барлық салаларына әсер етуде. Бірнеше жыл бұрынғы жағдаймен салыстырғанда, әдеттер мен өмір салтын қоса алғанда, айтарлықтай өзгерістер болды. Бұл зерттеу мақаласында М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» бағдарламасы бойынша оқитын 203 студентке жүргізілген сауалнаманың нәтижесі берілген. Осы мақаланың гипотезасы виртуалды шындық (VR) және толықтырылған шындық (AR) құралдарын білім беруде, әсіресе педагогикалық саладағы студенттер үшін пайдалану ақпараттық құзыреттілік (IC) ақпаратын дамытуға ықпал етуі мүмкін деп болжайды. Мақалада CoSpaces Edu және Eyejack Creator сияқты платформалар арқылы білім беру процесінде цифрлық технологияларды қабылдау және пайдалану туралы сұрақтарды қамтитын сауалнама мен тест құру, педагогикалық бақылауларды қамтитын зерттеу әдістемесі, сондай-ақ оның рөлін бағалау сипатталған. Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастырудағы VR және AR. жиналған мәліметтер негізінде сауалнама нәтижелері талданады және түсіндіріледі. Мақалада ақпараттық құзыреттілік деңгейі, VR және AR-ды білім беруде пайдалану қызығушылықтары және оны педагогикалық процесте қолдануға қатысты күтулер сияқты студенттің жауаптарында анықталған негізгі тұжырымдар мен тенденциялар берілген.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.