Қазақстандағы отбасылық бизнесті зерттеу


Қаралымдар: 35 / PDF жүктеулері: 26

Авторлар

Кілт сөздер:

табыс, кәсіпкерлік, отбасылық кәсіп, шағын және орта бизнес, отбасылық кәсіпорындар, еңбек нарығы.

Аңдатпа

ХХ ғасырдың соңында бәсекеге қабілетті нарықтық кезеңімен байланысты отбасылық кәсіпорындар пайда болды. Осы кезеңде кәсіпкерліктің отбасылық формасының пайда табудың және экономикалық әл-ауқат деңгейін арттырудың негізгі көзі болды. Сонымен бірге, кәсіпкерлікті дамыту нарықтық қатынастардың рөлін анықтау үшін институционалдық мүмкіндіктердің болмауына, сондай-ақ оның экономика үшін негізгі маңыздылығын жеткіліксіз мойындауына байланысты көптеген фактілерге тап болады.

Мақаланың басты мақсаты - отбасылық бизнестің рөлі мен ерекшеліктерін анықтау. Автор, отбасылық кәсіпорындардың жүйелері бойынша кіші және орта бизнес дамуының мәселелерін талдайды, сондықтан отбасылық кәсіпкерлік туралы кейбір тұжырымдамаларды ұсынады.

Сауалнаманы талдау әдіснамасын зерттеуге шағын және орта кәсіпорындар мысалында отбасылық бизнесті дамытудың әлеуметтік-демографиялық ерекшеліктерінің деректерін өңдеу арқылы Дүниежүзілік банк жүргізген Қазақстан Республикасының 1446 кәсіпорны қатысты.

Нәтижелері бойынша отбасылық бизнестің шағын кәсіпорындарының даму динамикасын талдау, шағын кәсіпорындарда жұмыс істейтін қызметкерлер санының өсуі және олардың қызмет айналымының экономикалық өсуі. Зерттеулерде отбасылық кәсіпорындардың меншік иелері болып табылатын қазақстандық әйелдердің бір бөлігі, экономиканың бейресми секторымен бәсекелестіктің жоғары деңгейі және өз мүмкіндіктеріне бағдарлану анықталды.

Жүктеулер

Жарияланды

26.07.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Исабаева, Ш., Байзакова, З. ., & Құдабеков, М. . (2024). Қазақстандағы отбасылық бизнесті зерттеу. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 147(2), 715–726. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/824