Студенттердің экологиялық санасын психологиялық зерттеу


Қаралымдар: 66 / PDF жүктеулері: 69

Авторлар

  • А.С. Мамбеталина
  • С.В. Карагулакова
  • Г.К. Длимбетова
  • С.У. Абенова
  • Д.E. Акимиш

Аңдатпа

 Мақала Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігі Ғылым
комитетінің AP14869631 «Жасыл мектеп – Жасыл колледж – Жасыл университет» 2022-2024 жылдарға
арналған гранттық қаржыландыру ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жазылған, экологиялық
білім беруді дамыту жүйесі ретінде. Ғылыми әдебиеттерді талдау бүкіл әлемде миллиондаған
адамдардың өміріне белсенді түрде еніп жатқан экологиялық проблемаларды көрсетті, Қазақстан
Республикасы бұл тізімнен тыс қалмайды. Өндіріс саласындағы жаңа мүмкіндіктер, цифрлық
технологиялар, денсаулықты сақтайтын өмір салтын жылдан-жылға дамыту және танымал ету
бұл проблемаларды оңтайлы шешу мүмкіндігін баяу, бірақ сенімді түрде арттырады. Біздің
мақаламыздың мақсаты – университет студенттерінің экологиялық санасының ерекшеліктерін
талдау. Мақала авторлары «Экологиялық сана» деп аталатын әзірленген сауалнаманы пайдалана
отырып зерттеу жүргізді. Сауалнама 2 блоктан тұрады: I блок – жалпы ағарту, II блок – жеке ағарту
және 12 сұрақтан тұрады. Зерттеуге Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің 136
студенті қатысты. Респонденттер онлайн сауалнаманы толтырды. Сауалнама толығымен анонимді
болды. Жасы мен ұлтына қарамастан қазақстандық студенттердің жоғары көрсеткіші анықталды –
жалпы білім беру І блок бойынша 76,6%. Сондай-ақ ІІ блок бойынша жеке ағарту бойынша жоғары
көрсеткіштер – 91,4% анықталды.

Жүктеулер

Жарияланды

25.12.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Мамбеталина, А., Карагулакова, С. ., Длимбетова, Г., Абенова, С., & Акимиш, Д. . (2023). Студенттердің экологиялық санасын психологиялық зерттеу. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 145(4), 297–311. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/233

Журналдың саны

Бөлім

Психология

Most read articles by the same author(s)