Бағалау әдістемелеріндегі кедейлікті категоризациялау және отандық бұқаралық ақпарат құралдардың риторикасында


Қаралымдар: 59 / PDF жүктеулері: 124

Авторлар

  • З.Т. Абетова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • М.М. Кудабеков Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Аңдатпа

Қолайлы іскерлік ахуал, сапалы адами капитал және дұрыс басқару экономикалық дамудың негізі болып табылады. Алайда, адами капиталдың сапасы деңгейдің әлеуметтік-экономикалық дамуына байланысты, ал кедейлік көрсеткіштері әлеуметтік прогрестің маңызды көрсеткіштері болып табылады. Бұл зерттеудің әдіснамалық стратегиясы кедейлікті бағалаудың әртүрлі әдістемелеріндегі кедейлікті санаттауды зерттеуге, кедейлердің кім екенін, неге кедей екенін және кедейлікпен қалай күресу керектігін символдық түрде анықтайтын әлеуметтік категориялар мен шекараларды талдауға бағытталған. Мақала кедейлікті бағалаудың әртүрлі әдістемедегі кедейлікті санаттаудағы тәсілдерді талдау нәтижелерін, кедейлікке әкелетін факторларды жіктеуді ұсынады, отандық БАҚ риторикасындағы кедейлік дискурсының маркерлерін нақты қоғамдық алаң ретінде қарастырады, олар кедейлердің кім екенін, неге кедей екенін және кедейлікпен қалай күресу керектігін символдық түрде анықтайды.
Зерттеудің басты гипотезасы: реляциялық кедейліктің профилі мен құрылымы елдегі әлеуметтік шиеленістің көздерін түсіну және кедейлерге арналған мемлекеттік бағдарламаларды реттеу үшін маңызды көрсеткіштерге айналды.
Жүргізілген зерттеудің өзіндік ерекшелігі мен құндылығы кедейлікті бағалаудағы әдіснамалық тәсілдерді кешенді талдау және жүйелеу, отандық БАҚ-та кедейлік проблематикасын символдық санаттау мәселелері бойынша медиа материалдарды контент-талдау болып табылады.
Қорытынды: елдің өнімді экономикалық және әлеуметтік дамуын қамтамасыз ету үшін реляциялық және жасырын кедейлік маркерлеріне назар аудару керек, олар қазіргі экономикалық және әлеуметтанулық тәсілдерде зерттеушілік назарда, бірақ Қоғамдық саясат саласында әлі тиісті назар аударылмаған.

Жүктеулер

Жарияланды

15.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Абетова, З., & Кудабеков, М. . (2023). Бағалау әдістемелеріндегі кедейлікті категоризациялау және отандық бұқаралық ақпарат құралдардың риторикасында. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 142(1), 419–444. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/346

Журналдың саны

Бөлім

Әлеуметтану