Шағын жинақты мектепте ұжымдық сабақтарды пайдалана отырып әртүрлі жастағы оқытудың технологиялық қамтамасыз ету және сүйемелдеу тәжірибесі
Қаралымдар: 52 / PDF жүктеулері: 30
Аңдатпа
Мақалада Шығыс Қазақстан және Павлодар облыстары мұғалімдерінің тәжірибесінде өзін көрсеткен ұжымдық сабақтарды пайдалана отырып, шағын жинақты мектепте (ШЖМ) әртүрлі жастағы оқыту тәжірибесі ашылып, бастауыш, орта және жоғары сыныптарда оқу процесін ұйымдастырудың дәстүрлі тәсілдері, бірлескен сыныптардағы әртүрлі жастағы өзара іс-қимыл, оның артықшылықтары мен кемшіліктері қарастырылып, сынып-сабақ жүйесінен бас тартуға және ұжымдық-әртүрлі жастағы оқытуға көшуге негізделген оқытудың инновациялық түрі, ұжымдық оқу сабақтарын енгізу ерекшеліктері, әртүрлі жастағы топтардағы технологиялық процесс (ӘЖТ) ұсынылады. Әр түрлі жастағы оқыту бұл қиындықтарды жеңуге мүмкіндік береді. Ол бүкіл оқу-тәрбие процесінің жүйелі байланысын қамтамасыз етеді, өйткені бір оқу тобында әртүрлі жастағы және сыныптағы балалар оқиды. Мұғалімдерге оқытудың неғұрлым тиімді әдістері мен нысандарын қолдану, әрбір білім алушының жеке ерекшеліктерін, мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін ескеру, оқытудың өмірмен байланысын қамтамасыз ету. Бұл әр түрлі жастағы білім алушыға бір-бірімен сөйлесуге, бір-бірінен үйренуге, әр түрлі жастағы оқушылардың бірлескен іс-әрекетін ұйымдастыруға, материалды тереңірек игеруге және зерттелген материал туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.