Ғылыми жетекші мен докторант арасындағы қарым-қатынас: өлшем шкаласының апробациясы
Қаралымдар: 60 / PDF жүктеулері: 44
Аңдатпа
Ғылыми жетекші мен докторант арасындағы қарым-қатынас диссертациялық зерттеудің сәтті аяқталуын анықтайтын негізгі фактор болып табылады. Осыған орай, бәсекелестіктің күшеюі мен докторантураның білім сапасына қойылатын талаптардың жоғарылауына байланысты ғылыми жетекшілер мен докторанттар арасындағы қарым- қатынасты өлшейтін объективті және сенімді құралдардың болуы маңызды. Бұл зерттеу сенімділікті тестілеуді және фактор құрылымын сәйкестендіруді қоса алғанда, докторанттар мен докторанттардың жетекшілерімен тәжірибесін бағалау үшін өлшем шкаласын әзірлеуге және тексеруге бағытталған. Зерттеуге 85 респондент, оның ішінде докторанттар, PhD, қорғаусыз бітірушілер қатысты. Әдістеме ретінде сипаттамалық статистика, Кронбахтың Альфа статистикасы (α = 0.94) және факторлық талдау қолданылды. Зерттеу нәтижелері респонденттердің докторантурада оқу кезіндегі ғылыми жетекшімен қарым-қатынас тәжірибесі туралы әсерлерін сипаттайтын шкалаларды әзірлеуге негіз болған үш жасырын компонентті анықтауға мүмкіндік берді. Өлшенген негізгі аспектілер зерттеу ынтымақтастықтың позитивті тәжірибесі, ғылыми жетекшінің кәсіби құзыреттілігі, көрсетілетін қолдау және ынтымақтастықтың жағымсыз аспектілері (докторанттарды пайдалану) болды. Алынған нәтижелер ұсынылған шкала мен сенімділік көрсеткіштерінің психометриялық қасиеттері перспективалы екенін көрсетеді. Зерттеудің практикалық маңыздылығы мынада: ғылыми жетекшімен қарым-қатынас тәжірибесін бағалау шкаласы ғылыми жетекшілер мен докторанттар арасындағы өзара әрекеттесуді жақсартуға бағытталған білім беру стратегияларын әзірлеумен қатар, ғылыми жетекшілік сапасын бақылау құралы ретінде пайдаланылуы мүмкін. Бұл араздықтың азаюы мен диссертациялық зерттеулерді табысты жүзеге асыруға ықпал етеді.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.