Финляндиядағы бастауыш мектептердегі заманауи білім беру тәжірибесі: қазақ контекстіндегі скандинавиялық тәжірибе


Қаралымдар: 96 / PDF жүктеулері: 105

Авторлар

  • А.Ж. Салиева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Ю.С. Токатлыгиль Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Б.Ж. Сомжүрек Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • К.А. Салиева Мачерат Университеті

Кілт сөздер:

білім беру саясаты, білім беру реформалары, студенттер, мұғалімдер, ұлттық тәрбие дәстүрлері

Аңдатпа

Қазақстанда білім сапасының төмендеуінің теріс тенденциясы байқалады, мұны әр жылдардағы оқушылардың оқу жетістіктерін ұлттық және халықаралық бағалау нәтижелері көрсетеді. Кіші мектеп оқушыларының білім сапасында аймақтар, түрлі мектептер, пәндер, оқыту тілі жағдайында айқын айырмашылықтар бар. Сондықтан бұл мақалада бастауыш мектепте оқытудың фин тәжірибесін қазақтың ақыл-ой және тәрбиелік дәстүрлеріне көшіру мүмкіндігі қарастырылады. Әдебиеттерге шолу негізінде әлеуметтік-антропологиялық және этнопсихологиялық аспектілер төңірегінде жинақталған финдік білім берудің негізгі ерекшеліктері көрсетілген. Фин табысының ірге тасы білімнің теңдігі және әрбір студенттің бірегей және жоғары сапалы білім алуға құқығы бар екендігіне сенімділік екені анықталды. Нәтижесінде Финляндия мен Қазақстан мектептерінде бастауыш білім беруді жүзеге асыруда бірқатар айырмашылықтар анықталды. Зерттеудің практикалық маңыздылығы мынада: әдебиеттерді талдау негізінде қазақстандық бастауыш білім беруді жетілдіру мәселелерін талқылаудың бағыттары көрсетілген.

Жүктеулер

Жарияланды

10.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Салиева, А., Токатлыгиль, Ю., Сомжүрек, Б., & Салиева, К. (2023). Финляндиядағы бастауыш мектептердегі заманауи білім беру тәжірибесі: қазақ контекстіндегі скандинавиялық тәжірибе. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Педагогика. Психология. Социология сериясы, 141(4), 239–250. Retrieved from https://bulpedps.enu.kz/index.php/main/article/view/196

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика

Most read articles by the same author(s)